Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
SPOSÓB PRZYJMOWANIA I ZAŁATWIANIA SPRAW
W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W SUCHORĄCZKU
Korespondencja wpływająca do Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku jak
i wychodząca na zewnątrz podlega rejestracji w sekretariacie jednostki, po wykonaniu dekretacji przez Dyrektora lub osobę upoważnioną, zostaje skierowana do pracownika merytorycznie odpowiedzialnego za załatwienie sprawy. W sprawach należących do właściwości działania Domu Pomocy Społecznej w Suchorączku skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, za pomocą telefax, poczty elektronicznej bądź za pomocą platformy ePUAP : dps_suchoraczek/skrzynka a także ustnie do protokołu w godz. 7.00-15.00 w dni powszednie.
Sprawy są rozpatrywane z zachowaniem trybu i terminów określonych przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego.